כמה עולה ביטוח נסיעות לחו”ל? השוואה ורכישה!

 

בחרתם יעד נסיעה? תכננתם את מסלול הטיול? כעת כל מה שנותר לדאוג לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל, אך מה המחיר של ביטוח נסיעות לחו”ל? האם יש הבדלים במחירים בין החברות?

כיצד לבחור את הביטוח הכי מקיף ומשתלם עבורכם? לפניכם מדריך השוואה ורכישה אשר יעשה לכם סדר , ויאפשר לכם לרכוש את הביטוח המותאם והמשתלם ביותר עבורכם.

מה המחיר ליום של ביטוח נסיעות לחו”ל?

ביטוח נסיעות לחו”ל בבסיסו הינו ביטוח רפואי לכן קיימת משמעות רבה למצבו הרפואי של הנוסע במועד רכישת הביטוח, האם נוטל תרופות קבועות? האם חל שינוי במצבו הרפואי בחודשים שקדמו לנסיעה? כל אלה משפיעים מאוד על מחיר הבסיסי היומי של ביטוח נסיעות לחו”ל.

מחירו של ביטוח נסיעות לחו”ל מחושב לפי עלות יומית, כאשר העלות משתנה בהתאם לגיל הנוסע ,מצבו הרפואי, והיעד אליו הוא נוסע, זאת כאשר מדובר בעלות הביטוח הבסיסי המכסה הוצאות רפואיות.

מחיר הבסיס של ביטוח נסיעות לחו”ל לא ניתן לשינוי והוא קבוע על פי התעריפון בכל חברת ביטוח .

העלות היומית לנוסע עד גיל 60 בריא נעה בין 2 דולר ליום ל- 2.5 דולר ליום כאשר לארה”ב מחיר ביטוח נסיעות לחו”ל יקר יותר בכל חברות הביטוח , בשל העלויות הרפואיות הגבוהות הקיימות שם.

מעל לגיל 60- מחיר הביטוח ליום מתייקר בקפיצות גיל של 5 שנים- כך שבגילאים המבוגרים (מעל גיל 80)  המחיר היומי הבסיסי עשוי להיות גבוה מאוד- מעל 20 דולר ליום וברוב המקרים תוספת רפואית יומית אם הנוסע נוטל תרופות באופן קבוע.

כדאי לדעת: בחלק מהחברות לדוגמא: פספורטכארד , מעל לגיל 70 התעריף הבסיסי כבר כולל תוספת של מצב רפואי קיים- ולכן לעיתים במבט ראשוני נראה שהחברה יקרה משמעותית מחברות אחרות, במידה והנוסע מעל גיל 70 נוטל תרופות באופן קבוע בפספורטכארד המחיר לא ישתנה ובחרות אחרות תקפות העלות היומית בגובה התוספת.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל בין כל החברות- לחץ כאן! 

 

האם יש הנחות בביטוח נסיעות לחו”ל?

בחלק מחברות הביטוח ישנו תעריף בסיס מוזל יותר לנוסעים לתקופות קצרות (עד 14 יום) ובגילאים של עד -60 , ההטבה מגלמת בדר”כ הנחה של כ 10% על מחיר הבסיס של הביטוח , ובנסיעה מרובת נוסעים ההבדל במחיר עשוי להיות משמעותי מאוד.

מה התוספת לביטוח נסיעות לחו”ל בגין מצב רפואי?

חלק מתהליך רכישה של ביטוח נסיעות לחו”ל הוא הצהרת בריאות של הנוסע על מצבו הרפואי הכללי ושינויים אם היו בסמוך למועד הנסיעה, מכיוון שחברת הביטוח תכסה את המבוטח על כל אירוע רפואי בחו”ל , במקרים בהם הנוסע מצהיר כי נוטל תרופות כרוניות באופן קבוע – לעלות היומית הבסיסית של הביטוח תתווסף הרחבה של מצב רפואי קיים אשר עשויה בגילאים מבוגרים אף להכפיל ממש את העלות היומית של הביטוח , כאמור התוספת הרפואית אינה ניתנת לשינוי או בחירה- היא מתווספת באופן אוטומטי לעלות הבסיסית של הביטוח.

כמה תוספת למחיר בביטוח נסיעות לחו”ל לנשים בהריון?

נשים בהריון עד שבוע 32 מחויבות בהרחבת הריון  בביטוח נסיעות לחו”ל , אשר מכסה אותן על כל הוצאה רפואית הקשורה לסיבוכי הריון, עלות ההרחבה היא כ- 4 דולר ליום ברוב חברות הביטוח אך עשויה אף להגיע ל 10 דולר ליום בארה”ב בחברות מסוימות – ולכן כדאי מאוד לבצע השוואה מול גורם מקצועי בטרם הרכישה של הביטוח.

מה עלות ההרחבות בביטוח נסיעות לחו”ל?

מעבר לעלות הבסיסית של ביטוח נסיעות לחו”ל המכסה הוצאות רפואיות ישנן הרחבות לבחירת המבוטח אשר עלותן גם כן מחושבת יומית  להלן מספר הרחבות נפוצות:

  • כיסוי כבודה– הרחבת כבודה הינה נפוצה מאוד וכמעט כל הנוסעים בוחרים לרכוש אותה בשל עלותה השולית- ההרחבה מעניקה פיצוי במקרה של גניבת הכבודה או פריטים ממנה, וכן מעניקה פיצוי מיידי במקרה של איחור בהגעת הכבודה ליעד- עלות ההרחבה היא כ 0.5 דולר ליום בממוצע.
  • כיסוי לביטול קיצור נסיעה מסיבה רפואית– הרחבה זאת מעניקה פיצוי במקרה של הפסדים אשר נגרמו בעקבות ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית בלבד של הנוסע או בן משפחה קרוב, זוהי הרחבה מאוד חשובה , עלותה היומית היא כ -1 דולר בממוצע בחלק מהחברות העלות הכללית מוגבלת ואינה ממשיכה להיגבות כשמדובר בנסיעות ארוכות .
  • כיסוי לפעילות ספורט אתגרי בחו”ל– במידה ומתוכננת פעילות אתגרית בחו”ל , חובה להוסיף את ההרחבה על מנת שיהיה כיסוי לאירועים רפואיים אשר נבעו מהפעילות האתגרית- עלות ההרחבה היא כ 0.5 דולר בממוצע ליום- בחלק מחברות הביטוח ניתן להגדיר מראש ולבחור רק את הימים בהם תתבצע הפעילות האתגרית ההרחבה ניתנת לרכישה עד גיל 75 בלבד .
  • כיסוי לספורט חורף (סקי)– כאשר מדובר בטיול הכולל פעילות סקי , יש לרכוש הרחבה לספורט חורף זוהי הרחבה יקרה מאוד בגין הסיכון הכרוך בפעילות סקי,
    עלותה היא בין 8 -10 דולר ליום!   גם בהרחבה זאת ניתן להגדיר מראש ולבחור רק את הימים בהם תתבצע הפעילות האתגרית ההרחבה ניתנת לרכישה עד גיל 75 בלבד.
  • כיסוי להוצאות מגיפה (קורונה)– אמנם הקורונה לשמחתנו כבר כמעט יצאה מחיינו לגמרי , אך עדיין עלולים להיגרם הפסדים כספיים משמעותיים בחו”ל במקרה ואחד הנוסעים נדבק בנגיף.
    הרחבת מגיפה (קורונה) מעניקה פיצוי כספי על הפסדים כספיים אשר נגרמו כתוצאה מהידבקות בקורונה (שינוי כרטיס טיסה, הארכת שהות וכו’)- עלותה היא כ- 2 דולר ליום  בממוצע, אך ישנן חברות אשר מגבילות את העלות הכללית כאשר מדובר בנסיעות ארוכות- ולכן מומלץ מאוד לבדוק ולהשוות.

 

כפי שניתן להבין, רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הינו תהליך  מורכב  הדורש הבנה במבנה הביטוח ההרחבות הנדרשות וכמובן ההבדלים במחיר בי החברות השונות, אם הנכם עומדים לקראת רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונציג מקצועי מטעמנו יבצע השוואה מקיפה עבורכם- במקביל ניתן להיכנס למחשבון השוואת המחירים בלינק מטה באמצעותו תוכלו לראות לקבל הצעות מחיר מהחברות השונות ואף לבצע רכישה און ליין!

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל ורכישה און ליין – לחץ כאן! 

 

 

 

 

 

 

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?