ביטוח נסיעות לטורקיה- השוואה ורכישה!

 

טורקיה כבר מזמן הפכה להיות  יעד המוביל עבור ישראלים בדגש על טיולי משפחות אך גם זוגות שרוצים להירגע ולהתפנק לטורקיה יש מה להציע לכל אחד . הנופים המהממים, המלונות המפנקים השווקים התוססים והכל במרחק נגיעה ובעלות נוחה לכל כיס, הפכו את טורקיה ליעד מושלם עבור ישראלים.

אילו הרחבות בביטוח  נסיעות צריך לטורקיה?

אמנם מדובר בטיסה קצרה ובדר”כ לא יקרה, אך גם ביעד כל כך קרוב חובה לדאוג לכיסוי ביטוחי מקיף, הפוליסה הבסיסית כוללת כיסוי הוצאות רפואיות עליה אנו ממליצים להוסיף הרחבות כגון:

  1. כיסוי כבודה בתוספת כיסוי לגניבת מכשירים אלקטרוניים- מניסיון העבר נוסעים חוו לא מעט מקרים של גניבות של ציוד יקר בדגש על טלפונים ניידים, אם מדובר על מכשיר יקר היינו ממליצים להוסיף את ההרחבה המעניקה פיצוי במקרה של גניבת מכשיר אלקטרוני- מכיוון שבדר”כ מדובר בחופשה קצרה העלות המחושבת לפי יום תהיה שולית.
  2. ביטול וקיצור נסיעה מסיבה רפואית- במידה ונרכשה חבילה כוללת מלון וטיסה שאינה ניתנת לביטול היינו ממליצים מאוד להוסיף את ההרחבה של ביטול וקיצור נסיעה , כך במקרה של אירוע רפואי של הנוסע או בן משפחה קרוב , הכסף ששולם על הטיול לא יילך לאיבוד.
  3. כיסוי ספורט אתגרי– טורקיה מציעה מגוון של פעילויות אקסטרים- רכיבה באופניים בשטח, טיולי ג’יפים, פעילויות מים, ועוד לכל אלה חובה לרכוש את הרחבה של ספורט אתגרי אשר מעניק כיסויי למקרים רפואיים אשר נגרמו במסגרת פעילות אתגרית.

להשוואת ביטוח נסיעות לטורקיה- לחץ כאן!

באיזו חברה כדאי לרכוש ביטוח  לטורקיה?

תנאי הפוליסות של כל חברות הביטוח די זהות בסעיפים העיקריים ובסכומי הפיצוי , אך יחד עם זאת ההבדל נעוץ ברמת השירות אשר ניתן במקרה ונדרש להפעיל את הפוליסה.

לאחר ניסיון רב אנו ממליצים על הפוליסה של פספורטכארד, היא אמנם יקרה במעט מפוליסות של חברות אחרות אך כאשר מדובר בטיול קצר ההבדל הוא לא כזה משמעותי  , היתרון של פספורטכארד הוא בעיקר בשירות בניהול התביעות- כולל כרטיס נטען באמצעותו משלמים על הוצאות רפואיות מבלי להוציא כסף מהכיס, מעבר לכך הזמינות במענה היא מהגבוהות בשוק.

 

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?