ביטוח נסיעות לחול לחולי לב- מדריך רכישה!

 

 

 

חולים במחלות כרוניות וכמובן חולי לב המעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל נדרשים לבצע תהליך של חיתום מותאם אישית , אשר לוקח בחשבון את מצבם הרפואי ומכסה כל החמרה שעשויה להיגרם חלילה לאחר יציאתם מהארץ.

ביטוח נסיעות לחו”ל  לחולי לב.

ההתייחסות בביטוח נסיעות לחו”ל לגבי חולי לב איננה אחידה כך שיש משמעות גדולה מאוד לאופי המחלה למועדי האירועים אם היו ובהתאם לכך תנאי הביטוח ומחירו כמובן נקבעים.

חולה שעבר צנתור שנים לפני נסיעתו אמנם מוגדר כחולה לב אצל חלק מחברות הביטוח אך ברור שההתייחסות אליו היא שונה מחולה שעבר אירוע רפואי בחודשים שקדמו ליציאתו מהארץ.

אילו מסמכים רפואיים נדרשים בביטוח נסיעות לחו”ל לחולי לב? 

כאשר מדובר על מחלה פעילה ואירועים אשר קרו בחודשים שקדמו לנסיעה, חברת הביטוח תדרוש מסמך מרופא מטפל המתייחס לכל הפרוצדורות הרפואיות שעבר הנוסע , המסמך אמור להיות מעודכן סמוך למועד היציאה מהארץ- בחלק מהמקרים תדרוש חברת הביטוח התייחסות של הרופא המטפל לנסיעה המתוכננת ואף הצהרה על מצבו היציב של הנוסע.

מכיוון שבחלק מהמקרים מדובר בדרישות מסמכים נוספים מעבר למסמכים הרגילים אנו מציעים להיערך עם הביטוח זמן מספק לפני הנסיעה ולא להמתין לימים האחרונים כך שייוצר מצב בו חברת הביטוח לא תוכל לבצע את הביטוח.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחולי לב- לחץ כאן ! 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו”ל לחולי לב?

ביטוח נסיעות לחולי לב מורכב מעלות הביטוח הרפואי הבסיסי על פי גיל המבוטח ובנוסף תוספת מחיר על פי מצבו הרפואי של הנוסע, אם מדובר באירוע שעברו כמה שנים , לרוב התוספת תהיה רגילה בדומה לנוסע הנוטל תרופות רגילות, כאשר מדובר באירוע רפואי מהחודשים האחרונים שקדמו לנסיעה חברת הביטוח תדרוש מסמכים רפואיים ובהתאם לכך תקבע את התוספת למחיר ואת התקופה המקסימלית שתסכים לבטח – לרוב מדובר במקסימום 30 יום במקרה של חיתום מיוחד.

בביטוח נסיעות לחולי לב אנו ממליצים לבצע את התהליך עם גורם מקצועי המכיר את התנאים והמחירים בכל חברות הביטוח- זאת על מנת שהביטוח יהיה מותאם בצורה המיטבית מבחינת הכיסוי והמחיר .

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?