ביטוח סקי לחו”ל מעל גיל 75- זה אפשרי!

חופשת סקי בחו”ל הנה חופשה מועדפת מאוד בקרב ישראלים רבים , אך מטבעה של פעילות זאת היא גם כרוכה בסיכוני פציעה ועל כן חובה לדאוג לביטוח נסיעות אשר יכסה פעילות ספורט חורף וזאת כיוון שהפוליסה הבסיסית אינה תכסה חלילה מקרה של פציעה.

מבוגרים רבים המבקשים לצאת לחופשת סקי בחו”ל, גילו לצערם כי הביטוח מגביל רכישת כיסוי ספורט חורף עד גיל 75 בלבד… למעשה  נוסעים מעל גיל 75 לא יכלו לבטח את עצמם מפני סיכונים בפעילות זאת ובמידה ובכל זאת יצאו לחופשת סקי נותרו עם סיכון גדול מאוד וללא כיסוי ביטוחי הולם.

ביטוח סקי לחו”ל מעל גיל 75- זה אפשרי!

רוב חברות הביטוח מגבילות את רכישת הרחבת ספורט חורף עד לגיל 75, וזאת מכיוון שהסיכון לפציעה בפעילות זאת הוא גבוה מאוד ובגילאים מבוגרים אשר נוטים להיפצע בקלות יותר ,הסיכון האקטוארי לחברת הביטוח הוא גדול.

מכיוון שנדרש למצוא פתרון ביטוחי לנוסעים מעל גיל 75 המעוניינים לצאת לחופשת סקי, ישנן חברות אשר מאפשרות כיסוי גם לגילאים הללו זאת בכפוף לחיתום מיוחד והמצאת מסמכים רפואיים.

עד איזה גיל ניתן לרכוש ביטוח לסקי בחו”ל.

במידה ומצבו הרפואי הכללי של הנוסע אינו מונע ממנו לצאת לחו”ל זאת ניתן לקבוע לאחר עיון במסמכים הרפואיים , ניתן לרכוש כיסוי לסקי אפילו עד גיל 84!!

נוסע בגיל מבוגר המעוניין לנסוע עם משפחתו והשתתף בפעילות סקי כבר לא צריך למנוע זאת מעצמו וניתן לדאוג עבורו לכיסוי ביטוחי בדיוק כמו שאר כל נוסע בגיל צעיר יותר.

כמה עולה ביטוח סקי מעל גיל 75?

הרחבת ספורט חורף היא הרחבה יקרה גם לנוסעים בגילאים צעירים זאת בשל הסיכון הכרוך בפעילות , בגילאים מבוגרים הסיכון עולה ואיתו העלויות אשר עשויות להיגרם לחברת הביטוח במקרה והנוסע נפצע במהלך פעילות סקי.

עלות הרחבת ספורט חורף (סקי) לנוסע בגיל מעל 75 עשויה להגיע לכ- 25 דולר ליום אך חשוב לזכור כי ניתן לרכוש את ההרחבה לימים מוגדרים וממילא בדר”כ לא מדובר בנסיעות ארוכות, ההבדל הוא קריטי במקרה ביטוח ללא כיסוי מתאים, כך שלא היינו ממליצים בשום פנים ואופן לוותר על רכישת ההרחבה גם בגיל מבוגר.

כיצד רוכשים ביטוח לסקי בחו”ל מעל גיל 75?

כאמור מכיוון שמדובר בתהליך פרטני , ובירור מסמכים רפואיים מול חברת הביטוח, במידה והנך מעל גיל 75 ומתכנן לצאת לחופשת סקי, אנו מציעים לך להשאיר פרטיך כאן ונציגנו ידאג לכיסוי ביטוחי מתאים עבורך אשר יכלול גם פעילות ספורט חורף .

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?