ביטוח נסיעות לחו”ל לחולי דיאליזה- מדריך רכישה!

חולי דיאליזה הנם חולים אשר זקוקים לטיפול שוטף פעם או אפילו פעמיים בשבוע , כאשר מדובר על טיסה לחו”ל יש לדאוג לביטוח אשר לוקח בחשבון את הצורך הנ”ל שכן ביטוח נסיעות לחו”ל בסיסי אינו מכסה נסיעה לצורך קבלת טיפול בחו”ל.

ביטוח נסיעות לחול לחולי דיאליזה.

ביטוח נסיעות רפואי בסיסי הינו ביטוח במתכונת חירום אשר מכסה אירועים רפואיים שקרו בחו”ל ו/או החמרה במצב רפואי קיים לאחר היציאה מהארץ כאשר הטיפול אינו ניתן לדחיה עד החזרה ארצה.

חולה דיאליזה נדרש לטיפולים שוטפים בהגדרה ולכן יש הכרח להתאים את הביטוח כך שיכסה החמרה רפואית גם במקרה שביצע את הטיפול בחו”ל- זה אינו מובן מאליו! ולא מוגדר בתנאי הפוליסה הבסיסית.

הרחבה למצב רפואי קיים.

ההרחבה הרפואית למצב רפואי קיים בפוליסות נסיעות לחו”ל מתייחסת לרוב במקרה של נוסע אשר נוטל תרופות קבועות או חולה במחלה כרונית יציבה וללא שינויים בחודשים שקדמו לנסיעה, כך שלגבי חולי דיאליזה היא לא נותנת מענה מספק.

הרחבה לחולה דיאליזה בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל היא הרחבה פרטנית ובדר”כ תדרוש חברת הביטוח מסמכים רפואיים מרופא מטפל המעידים על מצבו היציב של הנוסע .

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו”ל לחולה דיאליזה?

לאחר שהבנו שביטוח לחולה דיאליזה הוא בהחלט אפשרי , נשארת השאלה כמה עולה הביטוח?

מחיר של ביטוח נסיעות לחו”ל לחולה דיאליזה מורכבת מעלות הביטוח הבסיסי על פי גילו של המבוטח בתוספת ההרחבה המכסה את מצבו הרפואי , עלות התוספת משתנה בין חברת ביטוח לחברת ביטוח אך לרוב מדובר בסכומים של מעל ל 20 דולר ליום (התוספת בלבד) ולכן יש לערך לכך מוקדם ככל האפשר- ולבצע את הבדיקה באמצעות גורם מקצועי.

מיותר לציין שעלות הטיפול השוטף אשר ידוע מראש לא יכוסה על ידי חברת הביטוח שכן הביטוח מכסה רק אירועים ו/או שינוי במצב רפואי לאחר יציאה מהארץ ולא טיפולים שוטפים.

להשוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו”ל לחולי דיאליזה- לחץ כאן! 

מהי התקופה המקסימלית לביטוח נסיעות לחול לחולה דיאליזה? 

מכיוון שמדובר בביטוח נסיעות לנוסע אשר נמצא במצב רפואי קיים ואף נדרש לבצע טיפול שוטף בחו”ל – תקופת הביטוח המקסימלית הנה מוגבלת ובדר”כ לא תעבור תקופה של 30 יום ללא אפשרות הארכה, גם את הנושא הזה יש לקחת בחשבון בזמן ההיערכות ותכנון הנסיעה.

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?