ביטוח נסיעות לדובאי- השוואה ורכישה!

דובאי הינו יעד מאוד שבמשך שנים היה פנטזיה בלתי מושגת עבור ישראלים , מאז שנחתמו הסכמי השלום , חלה נהירה רבה של מטיילים לדובאי ,קבלת הפנים החמה מצד המקומיים הופכת את דובאי לאחד מהיעדים המתויירים ביותר ע”י ישראלים.

ביטוח נסיעות לדובאי, איזה ביטוח מומלץ?

דובאי מציעה מגוון פעילויות  – טיולי ג’יפים במדבר, פעילויות אקסטרים, נהיגה במסלול מכוניות ספורט  ואפילו סקי באתר מיוחד, לכל הפעילויות הללו יש לרכוש ביטוח נסיעות עם הרחבות מתאימות- על מנת שלא ניקלע חלילה למקרה בו הביטוח אינו מכסה.

כמה עולה ביטוח נסיעות לדובאי?

ביטוח נסיעות לדובאי מורכב ממחיר בסיס של הביטוח הרפואי- אשר תלוי בגיל הנוסע ובמצבו הרפואי זהו עיקר העלות של הביטוח – מעבר לכך ישנן הרחבות שמומלץ להוסיף בהתאם לאופי הטיול- על מנת לבצע בדיקה של המחיר לביטוח נסיעות לדובאי ניתן להיכנס למחשבון השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לחו”ל בקישור מטה.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לדובאי- לחץ כאן ! 

 

אילו הרחבות כדאי להוסיף בביטוח נסיעות לדובאי?

  • כיסוי ספורט אתגרי– רבים מהנוסעים לא לוקחים בחשבון שפעילויות שנראות עבורן רגילות, מוגדרות בחברות הביטוח כפעילות ספורט אתגרי, טיול ג’יפים בשטח פעילות נפוצה מאוד בדובאי הנה מוגדרת כספורט אתגרי ויש הכרח להוסיף את ההרחבה לפוליסה הבסיסית.
  • ספורט תחרותי רמה א’– במידה ומבצעים נסיעה במסלול יש לרכוש הרחבה מתאימה מעבר לכיסוי ספורט אתגרי- ההרחבה נקראת ספורט תחרותי רמה א’ .
  • ביטוח כבודה– ביטוח זה מעניק פיצוי מיידי בגין איחור בהגעת הכבודה- ואף פיצוי של עד 2,500 דולר במקרה של גניבת הכבודה או פרטים מתוך הכבודה- כיסוי חשוב מאוד שמומלץ להוסיף.
  • כיסוי ספורט חורף– אמנם הכיסוי נשמע כאילו לא קשור לארץ מדברית- אך במידה ומבוצעת פעילות סקי באתר המיוחד – חשוב מאוד לדאוג שיש הרובה בפוליסה כי זה נחשב סקי בוודאי מבחינת חברת הביטוח.
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור– מטיילים רבים שוכרים רכבי פאר  כמו שרק דובאי יודעת להציע , חשוב מאוד לבדוק את גובה השתתפות העצמית במקרה של נזק ובמקרה הצורך לבצע הרחבה בפוליסה אשר תעניק פיצוי במקרה של נזק בגבול ההשתתפות העצמית- חשוב לציין! – נהיגה במסלול מכוניות אינה מכוסה במסגרת כיסוי ביטול השתתפות עצמית.
תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
איך אפשר לעזור ?